Candidati

Cum aplic? 

1. Puteti aplica online prin completarea formularului specific pe care il puteti gasi AICI si care se va trimite automat pe adresa noastra de e-mail.

2. Sau puteti trimite un CV pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  cu specificatia pentru care din posturile noastre optati dupa ce veti consulta sectiunea Joburi. In cazul in care nu gasiti nici un job potrivit pentru dvs. in aceasta sectiune, ne puteti trimiteti CV-ul dvs. care va fi inregistrat in baza noastra de date pentru obtinerea ulterioara a unui job.

3. Interviu – Dupa ce primim CV-ul dvs. veti fi contactat prin email sau telefonic de catre un consultant din cadrul companiei noastre si veti fi programat la un interviu. Va trebui sa confirmati ora si data interviului sau sa solicitati o reprogramare in cazul in care nu va puteti prezenta. Va recomandam sa verificati adresa de email la 2 zile cel putin pentru ca in general comunicarea se va face prin email.

4. Se vor efectua testari de limba si de aptitudini in functie de jobul pentru care s-a optat!

5. La interviu va veti prezenta cu urmatoarele:

- Cv limba engleza sau romana

- Copie pasaport/ Copie CI

Ulterior dupa aceptarea angajatului pentru unul din joburi, dosarul se va completa cu alte acte necesare in functie de postul oferit si tara.

6. Contract de mediere - Candidatului i se va pune la dispozitie oferta ferma a angajatorului pe care o va semna. Inainte sau la semnarea ofertei (dupa caz) va semna contractul de mediere cu agentia noastra.

7. Interviul cu angajatorul - In functie de jobul ales, in unele cazuri se va tine un interviu direct cu angajatorul sau interviu telefonic.

8. Contract de munca – Pentru toate joburile asiguram incheierea contractului individual de munca si/ in limba romana .

9. Plecare – Dupa semnarea contractului de munca se va realiza plecarea catre viitorul loc de munca. In general transportul este asigurat de angajat, iar agentia noastra va poate ajuta sa gasiti biletul de avion la cele mai bune preturi.

Servicii

Servicii Recrutare INTERN SI INTERNATIONAL

Recrutare si selectie de personal - Dispunem de o baza de date dezvoltata in permanenta pentru a fi in concordanta cu necesitatile clientilor nostri.

Preluarea cererii si intocmirea fisei postului; Preluarea cererii se intocmeste la sediul clientului, in prezenta acestuia, se intocmeste fisa postului de catre noi, urmand sa corespunda cu cererea clientului    

Promovarea pozitiei si identificarea candidatilor calificati; Promovarea se face fie prin mijloacele media (anunturi internet - diverse platforme de recrutare) fie prin cautarea directa. Identificarea se face ulterior dupa stabilirea modului de cautare.

Evaluarea CV-urilor si a experientei candidatilor;

Sustinerea interviului de selectie ; Se va face cu consultantul clientului, cel care a preluat cererea de recrutare.

Testare si evaluare psihologica. Se va face de catre psihologul angajat din cadrul companiei.

Recomandarea candidatului potrivit. Consultantul  recomanda clientului cel mai potrivit candidat din cei intervievati.

Garantie pentru candidatul ales. In functie de pozitie, experienta candidatului, durata recrutarii, cererea clientului si domeniul de activitate se ofera garantie intre 1-3 luni.

Recrutam INTERN SI INTERNATIONAL pentru urmatoarele domenii:

  • Aupair/ Babysitting/ Menaj
  • Distributie
  • IT Hardware/Software
  • Productie
  • Logistica
  • Hotelier/ Restaurant/Bar
  • Vanzari/Comert

Pentru informatii suplimentare sau solicitarea unei colaborari ne puteti contacta la 021-3108369 sau ne puteti scrie la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

<
contact

trimite-ne un mesaj

Please prove you are human!
contact@eurolife-consulting.ro
0213.108.369
Bd Theodor Pallady 107, Sector 3 - Bucuresti